5/12/2015

Aero Yeni Dönem Stil Elçiliği Lansmanı

Aero Yeni Dönem Stil Elçiliği Lansmanı

Geçen sene Eylül ayından beri Aéropostale markasının stil elçiliğini yapıyorum. Genel olarak dolabımda siyah ve beyaz tonları vardı hep fazlasıyla ciddi giyinmeyi tercih ediyordum, gri bile bulmak zordu, ama Aero ile bu yolculuğa başladığımdan beri renkleri hayatıma soktum. Bana Aero'nun kattığı en keyifli şeylerden biri bu oldu ve şu an dolabım rengarenk :)

Bu yaz sezonu için Miraç Başar'la beraber stil elçileri olarak devam ettiğimizi gösterdiğimiz bir video çektik. Bu video için Nişantaşı tarafında yeşillikler içinde Maçka Demokrasi Parkını seçtik. Şansımıza hava da çok güzeldi, parkta köpekler koşturuyordu insanlar çimenlere uzanmış kitap okuyorlardı. En çok baharın bu yanını seviyorum, güneş çok belli şekilde insanlara mutluluk veriyor.  

O gün kullandığım aksesuarlarımı sizinle paylaşmak istiyorum :)


 Kanyon mağazasında kombinlerimizi yaptıktan sonra :) 



 Üzerime giydiklerimde hep mavi tonları vardı ama aynı tonda mavi renk ojenin çok sırıtıcağını düşündüğüm için biraz gri mavi arasında bir renk tercih ettim. 


Ojem PASTEL 84 numara üzerine parlaması ve daha çabuk kuruması için Golden Rose Quick Dry Top Coat sürdüm. Hızlı kurutma konusunda başarılı ama ojeyi koruyuculuk konusunda o kadar kullanışlı olduğunu düşünmüyorum 2 gün sonra oje tırnak uçlarından çıkmaya başlıyor.

 

Aksesuar olarak kolye kullanmadım. Zaten çok desenli bir kombinim vardı onun üzerine kolyeyle kapatırsam iyice karmaşık bir durum olur diye sadece hafif bir küpe takmak istedim. 
Küpelerimi SIX' den almıştım. Üzerimdeki kollu şal'ın uçuş uçuş olmasını desteklemesi için beyaz tüyleri seçtim. 

 İşte videomuzz ! :)) 
Fotoğrafların devamı instagramda : @cansuongel

 

 

No comments:

Post a Comment