5/18/2015

Boyfriend Jean Çılgınlığı


Cihangir'in ara sokaklarından merhaba !:)

Çukurcuma taraflarını gezmediyseniz daha önce çok tatlı eskiciler var. Sanki sizi zaman yolculuğu tüneli girdabına sokuyorlarmış gibi. Herhangi birisinin içine dalıp etrafı inceleyin derim. Eski defterler ve aşk notları bile bulabilirsiniz. Benim o tarz anısı olan defterler 2. el kitaplar çok hoşuma gider.


Bu ara her yerde bolca görebiliceğiniz bu yırık model boyfriend jeanler benim günlük kombinimde ilk tercihim olmazdı. Daha çok dişi görünümlü kombinleri tercih ediyorum dar kesim skinny pantolonlar yada dar gelip sonunda bollaşan ispanyol paça. 
Yine bir değişiklik yapma anımda hadi dedim deniyim bakalım. 
İlk giydiğim zaman fazla salaş geldi açıkcası ama sonradan o kadar çok sevdim ki..
Hem rahat hem ay popom nasıl göründü derdine çare olarak yaratılmışlar :D
Tüm gün yürüyerek gezdik ve bi ara hava çok sıcak olmuştu. O an dedim iyi ki bu pantolonu tercih etmişim çünkü bir süre sonra gerçekten yok gibi oluyor.



Çukurcuma tarafındaki eskicileri dolaşırken. 

Aynı renkte olamamak koşuluyla (bence tabii) jeanleri kombinlediğim zaman çok keyif alıyorum. Lacivert tonları bence en çok beyaz ve kırmızı ile güzel oluyor. O yüzde kobindeki detayları yani koleyemi, ojemi ve ruj rengimi hep kırmızı yada nar çiçeği kırmızısı olarak seçtim. 
Hem boyfriend jeanin bu erkeksi yapısına biraz daha yumuşak bir geçiş olmuş oldu bu detaylarla.  
Kolyem el yapımı Ortaköy tarafında kurulan haftasonu pazarlarından almıştım. Çok beğendim ucunda sevimli bir fil var. Hemen hemen bir benzerinin 4 yapraklı yoncalı olan yeşil rengini ve hayat ağacı olan mavi rengini de dayanamadım aldım. 



Bu kombinim bir başka güne ait. 
Bağdat Cadde'sinde dolaşmak ve arkadaşlarımla buluşmak üzere indiğim bir gün kullandım. O gün hava biraz daha soğuktu akşamüstü saatlerine yaklaştığımız için. Bu yüzden üzerime V yaka beyaz salaş bir hırka giydim ve tamamlamak için kemik rengi Mango Touch serisinden aldığım çantamı kullandım. 
Bu rahat havasını nedense hep Converse tamamlayacakmış gibi hissediyorum ama altına farklı bir ayakkabı tercihi yapabilirsiniz. 
Hatta bence yine çantayla kombin yapabileceğiniz bir stiletto ile çok güzel olur. ! :) 

No comments:

Post a Comment