12/16/2015

Heredot Cevdet Saati'nin Güzel İnsanları


Ayrılık konuşması yapmayı pek sevmem, bu yüzden umarım yeniden çok güzel projelerde kavuşma dileğiyle başlamak istiyorum.

Benim ilk uzun soluklu projem olduğu için herkesin yeri benim için çok ayrı.
 Büyük bir heycanla başladığım Heredot Cevdet Saati'ni aynı keyifle bitirmiş olmanın da mutluluğunu yaşıyorum.

Benim için bir aile gibi oldunuz, hatta gibisi fazla. Her zaman  güler yüzünüzü ve desteğinizi yanımda hissettim.  
İşini zevkle yapan içine sevgisini katan herkese her şey için çok çok teşekkür ederim ! :) 

Son günden karelerimiz.. 
Fotoğraflara başlamadan son kez, Tüm bardaklar dolsunn !! :)
 

Bakmıyormuş gibi çek..




 Kahvenin her köşesi bizim ! :) 


Grup fotoğraflarından birkaç tane paylaştım çünkü kimse yerinde durmuyordu mesela Levent Çiçek.. :)

Selfieye atlamak.. :P 



Vefa babamız olmadan olmaz ! :)




Vee Serkan Aydıner sette selfie çubuğunun varlığını keşfeder :)



Yeni ışık ve kamera açıları selfielerimize bu şekilde gelmiş olur :) 






Tüm ekibi topladık sayılır ! :) 


Hep güldük biraz da sert bakalım pozu 

Yine güldük.. :) 


Aslında o güzel fotoğrafların kamera arkasında olan :) 
Kamera ayarı yaparken hepimiz patatesiz kabul edelim.. 

Setimizin her şeyi,  gülümsemesiyle mutluluk saçan Serkan Uzun :)



Cengiz Ayas :)







Kahve ekibi ! :) 






Burası da sahne arkası :) 



Heredot Cevdet - Hasan Kaçan
 Ruhi - K. Yaşar Üzer
Kıl - Levent Beceren
Taaruz Keçisi - Deniz Salman
Safi - Levent Çiçek
Ölü - Ateş Fatih Uçan
Huriye - Onur Saraçer
Zafer - Tolga Öz
Sarp - Mehmet Dirmen 
Melek - Cansu Öngel
Vefa Baba - Talat Semih Ürgün

Senaryo:
Hasan Kaçan
Behiç Pek
Ali Uğur Kaçan
Sadettin  Tolan 

Görüntü Yönetmeni - Mahir Gül

Genel Koordinatör - Zafer Yiğit

 Yapımcı - Eyüp Üstün

Yönetmen - Özgür Pak
 Yardımcı Yönetmen - Serkan Aydıner

STAFF YAPIM

Yardımcı Oyuncularımız:

Orhan Sertsoy
M.Levent Mühür
Nedim Altunbaş
Serkan Uzun
V. Armağan Döşlüoğlu
M. Kutsal Döşlüoğlu

Plato - Üsküdar'daki Plato 
İlker Uncuoğlu
Hafize Uncuoğlu

No comments:

Post a Comment